السلام عليكم ورحمه الله وبركاته بعد إنتظار 62...

• بادئ الموضوع بادئ الموضوع Abdu Mo
  • تاريخ البدء تاريخ البدء
ربنا يعينك .. انا بحاول اسال على موضوع ان ينقع الاقامه تتعمل بفيزا زياره او بيزنس . بس مستنى الرد يوم الاتنين ان شاؤ الله و هبلغكم

ابقي اسال يوم الاتنين و ربنا كريم هو الحد الاقصى 60 يوم .. و لو لا قدر الله اترفضت .. تابع معانا هنا واحنا بندور على حلول .. بس لو اتقبلت ان شاء الله يا ريت تطمن اعضاء الجروب Nasr Shann

هى مراتى راحولها امبارح. وكان عندها مقابله انهارده وهتروح تانى يوم الاثنين تقريبا سالوها نفس الاسئله اللى قلتها والصور وكده وطلبو منها صوره الاقامه اليونانيه تجيبها يوم الاثنين وقالولها الورق هيروح السفاره بعد اسبوع زوجك يتصل بيهم

اللى نفسى اعرفه ازاى الورق يكون مضبوط وكله تمام ويترفض ضم الشمل دى حاجه غريبه فعلا

انا مش عارف انتو محيرين نفسكو ليه --- كل واحد قلنا بيكون له حسابات خاصه ولو الاوراق واحده الاشخاص والظروف مش واحده

هو ايه اللى المفروض تقوله فو المقابه ممكن توضحلى لو تعرف وهل سفرى قبل كده لليونان غير شرعى ممكن يأثر على قبول ضم الشمل

كل واحد قلنا بيكون له حسابات خاصه ولو الاوراق واحده الاشخاص والظروف مش واحده كلام سليم بالاضافة للحظ

بلاش الحظ والنبى علشان انا حاسس من اول مارجعت مصر وكل حاجه ماشيه بالعكس

والمقابله عاديه جدا ومفيش اي مشاكل هي كل المشكله بس رده الفعل بتاعه البنت واجابتها ع الاسئله وحته الهجره غير شرعي مش مشكلته

والله بصراحه بنتعبك معانا معلشى والله الواحد بيفضفض معاكم علشان يطلع من القلق اللى فيه وان شاء الله خير والكل هيلاقى حل لمشاكله ونيجى نقطع التورته هنا فى الجروب

أعلى