ياجماعه فى حد كان عندة ترانزيت 50 دقيقة بس فى...

• بادئ الموضوع بادئ الموضوع Adham Mohamed
  • تاريخ البدء تاريخ البدء
صعب جداً مطار اسطنبول كبير و٩٩٪‏ الوقت مش هيكفي. كقاعدة عامة لازم فرق ساعتين بين الرحلتين عشان يكون عندك وقت تتنقل للبوابة التانية وتمر علي التفتيش.

ة رعب 50 دقيقه جربتها ترانزيت في مطار رومامره واحده بس رعب وعدت نصيحه ماتحارلش تعمل كده تخيل واقف في طابور الجوازات مستني ختم الدخول ورعب لانها اصلا تأشيرة اسبانيا وداخل بيها إيطاليا ولسه همشي من صاله 1لصاله 3 واركب طائره ميلانو '' ''

كان فى بيروت ولحقت
بس مطار رفيق الحريرى صغير مش كبير
فبلاش المجازفة

طب مطار صبيحة ساعه ترانزيت كفاية للانتقال من الرحلة الانترناشونال للداخلية

بلاااااااش انا صاحبي بقالة 36 ساعة في مطار اسطنبول علشان ام الترانزيت الساعة ده ولسه هيقعد لغاية بكرة 1:30 الظهر. ولا حجزوله فندق ولا راضيين يدوله فيزا للخروج وخلاص حالته النفسية زفت adham 'Adham Roshdy El-deeb'

بيعملوا حسابهم على الترانزيت وبياءخروا التانية لغاية ما كل طيارات الركاب الترانزيت توصل المطار

انا و لحقت بالعافيه بس اهم حاجه م توهش لانك لو تهت انسي علشان المطار كبييير جدا و محدش بيساعد حد و بالذات العاملين ف المطار مش بيساعدو او مش بيردوا اصلا

ما تخاطرش الطياره لو اتأخرت مش هتلحق حصلتلي وجرينا واتبهدلنا وقعدنا للطياره اللي بعدها 7 ساعات

الطيران بقي عادته التاخير فمتخطرش بنفسك مصر للطيران اخرتنى ساعتين ونص

انا كنت ترانزيت ٣٠ دقيقه في البحرين ولحقت الطياره التانيه عادي وشنطي وصلت كمان .. متقلقش يا كبير

أصلا ممنوع التذكرة تطلع بأقل من ساعتين ترانزيت

أعلى