هل رخصة القيادة المصرية تستبدل برومانيا وأية...

• بادئ الموضوع بادئ الموضوع Castillo Coco
  • تاريخ البدء تاريخ البدء
طالما انت جاي من مصر روح المرور و اعمل شهاده بيانات قبل ما تيجي بكام يوم علشان السفاره تصدقلم عليها من غير شهادت بيانات تستني السفاره علي وا ابعت مصر و يجي الرد و بياخد وقت كتير

الترجمة مع التصديق اضافة الى الفحص الطبي من مركز طبي معتمد من اجل استبدال الرخصة نقدمها لك بسعر خاص 218 لي
تشمل كافة الرسوم و التصديقات
عشان خاطر عيونك Ana Mero

عندما تصل رومانيا اتصل
0769402288

أستاذ خالد كل إناء ينضح بما فيه .. سيطك باستدراج و استغلال الناس واصل ياش و كلوج ده انت أصبحت فزاعة يا شيخ عيب كده

ياااهههه يا Aster Yoto ده انا مسكت نفسى بالعافيه من انى ارد عليه لا فض فوك يا اخى فعلا الباشا من العلامات السوده للعرب فى رومانيا انا نفسى اتاذيت من استغلاله زمان اول ما خطيت رومانيا - الغريب انه اتكلم عن نفسه بصراحه فى البوست. انا حكلم الادمن يستاصله من الجروب ده.

Abdo Eglan من فضلك الغى عضويه استاذ خالد الباشا من الجروب انتا عارف انه انسان استغلالى وده ضد سياسه الجروب بتاعنا اننا نحافظ على العرب الجدد النازحين من رومانيا

حاضر يا هيثم وانت ادمن يا ريس الي يخل بقواعد الجروب امسحه Haytham Mohamed

السلام عليكم ممكن سوءال

ممكن اسال عن امكانيه استبدال الرخصه المصريه باخرى رومانيه مع العلم معى اقامه بولنديه وليست رومانيه فهل يتم الاستبدل ف رومانيا عادى

نعم تستبدل
من فضلك اخى انا مقيم فى ميلانو ومع اقامه مفتوحه هل يحق لى ان أأتى الى رومانيا واقوم وبتحويل رخصتى المصريه الى رومانيا . وهل فى اختبار نظرى وعملى لتغير الرخصه؟

انا مش عارف الناس هنا بتوجع دمغاها ليه يا جماعه الدكتور شهاب نقل رومانيا وقاعد فى بوخاريست بيخلص كل الحاجات دى بتراب الفلوس بيترجم ب 50 لى وبيوثق بتديله الحاجه وتعمله توكيل وانتا بتقعد زى الباشا وبتجيلك الحاجه لحد عندك واللى عايز نمرته يبعتى على الخاص وانا اديهاله
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته ممكن رقم الدكتور شهاب لو سمحت.

أنا كنت عيز اعرف منكم ياجماعة أنا معايا رخصة مصرية وعيش في إيطاليا وعيز تغيرها رومانيا اعمل فدوني الله يبارك فيكم

انا مش عارف الناس هنا بتوجع دمغاها ليه يا جماعه الدكتور شهاب نقل رومانيا وقاعد فى بوخاريست بيخلص كل الحاجات دى بتراب الفلوس بيترجم ب 50 لى وبيوثق بتديله الحاجه وتعمله توكيل وانتا بتقعد زى الباشا وبتجيلك الحاجه لحد عندك واللى عايز نمرته يبعتى على الخاص وانا اديهاله

أعلى