جماعه انا مسافر روسيا كنت عاوز احجز على...

M

Mina Samy

جماعه انا مسافر روسيا كنت عاوز احجز على الطيران النمساوى واعمل ترانزيت ففينا بس مش معايا الشنجن ففى ناس بتقول ان فى مطار القاهره هيرفضونى ومش بيخلوا مصريين يعملوا ترانزيت فاوروبا فهل ده صح ؟
مع العلم ان باسبورى ابيض مافيهوش غير تاشيره روسيا

M

Marwa Affiffi

فيه air arabia ترانزيت الشارقة من برج العرب اسكندرية

K

Kamel Kamo

اسأل شركة الطيران النمساوى هما اللى هيقولولك ... لأن الايطالية بترفض .. او احجز ع التركية

R

Rony Ro

لا طبعا أنا كنت راجعة من امريكا و نزلت هولاندا و كانت شنجن خلصانة .... مبتطلعيش من المطار بس بتفضل جوا

M

Mohamed Rashad

بحكم خبرتي وان مجال عملي خاص بروسيا اسمحلي اوضح لحضرتك الموقف الخاص بيك من تلت سنين تقريبا الطيران الايطالي رفض تسفير مجموعة مكونة من اكتر من تلاتين شخص كلهم رايحيين روسيا على الخطوط الايطالية وده لان مسؤل الكاونتر اشتبه فيهم انهم رايحيين طلبو لجؤ دينى فى ايطاليا ومن ساعتها في تشديد على الناس اللى وجهتهم روسيا بس فالوقت ده كان في طيران يومى من مصر للطيران علي موسكو ورحلتين اسبوعياً من ايروفلوت ( الطيران الروسي ) لكن حاليا مفيش اي طيران مباشر فا في ناس كتير بتحجز عالايطالية وفعلاً بيسمحولهم بس الموضوع فالاخر نسبي ووجهة نظر من ظابط الكاونتر لو اشتبه في نيتك مش حيسمهلك تركب وده بيكون لاسباب كتير منها ان باسبورك ابيض ومنها صغر السن ومنها المهنة فالباسبور انا شرحت لحضرتك كامل الصورة وانت تقرر ولعلمك في طيران تركى وقطرى واردنى ارخص من الايطالية انا مش بنصح بالمجازفة فالتذاكر

S

Sherif Ashraf

بيرفضوا و حصلت مع صحابى و احنا فى روسيا و جابوا تيكيت جديدة

M

Mai Wagih

تعمل ترانزيت عادي بس مينفعش تخرج برا المطار غير لو معاك الشنجن

A

Ahmed Ramadan

مش هتركب متسمعش كلام ال بيفتوا مش مسموحلك من مصر تروح روسيا او اى بلد عربية او تركيا ترانزيت اوروبا انت تقدر تعمل ترانزيت قطر تركيا دبى اما الشنغن لا

I

Ibrahim Nagy

سافر عادي جدا الترانزيت كانك مدخلتش الدوله مبتطلعش بره المطار. بس كمان عشان تتاكد اتصل او اسال في المطار

إنشاء حساب أو تسجيل الدخول للتعليق

يجب أن تكون عضوا من أجل أضافه تعليق

انشئ حساب

إنشاء حساب في المسافرون العرب . سهل جدا ومفيدا لك !

تسجيل الدخول

هل لديك حساب؟ سجل الدخول من هنا.

Users Who Are Viewing This الموضوع (Users: 0, Guests: 1)