رحلتي في إسبانيا

Bahaa Hussein

:: مسافر ::
إنضم
9 يونيو 2018
المشاركات
3
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
العمر
32
أنا سافرت إسبانيا مع أصحابي وحجزنا الرحلة مع مصر للطيران بسعر كويس جدا وحجزنا رحلاتنا هناك شاملة الإقامة والانتقالات والجولات مع الموقع دة /Visit & Go - Book Tours & Activities Around the World. بسهولة وبأسعار كويسة، وطلعت بالحجوزات دي تأشيرة Schengen لكل دول أوروبا. قضينا 8 أيام روعة وزورنا أماكن كتير واستمتعنا جدا ^_^

احنا حجزنا الرحلتين دول /مدريد: جولة إشبيلية وغرناطة وطليطلة (فندق ٤ نجوم) ، و /مدريد: جولة بالعاصمة الإسبانية والمناطق المجاورة (فندق 4 نجوم) بس في رحلات كتير تانية كان نفسنا نجربها برضو، أحلى حاجة الأماكن التاريخية اللي في مدريد وفي إشبيلية وفي كل المدن اللي روحناها وفي آخر يوم كمان سافرنا برشلونة واتفسحنا بين معالمها في جولة سعرها 2 يورو بس :eek: !! دة اللينك بتاعها /برشلونة: جولة في معالم المدينة مع مرشد عربي بـ2 يورو فقط واستمتعنا بيها جدا برضو وكان فيها مرشد بيتكلم عربي ومثقف جدا.

بس المرة الجاية هسافر مع زوجتي وهختار packages تانية من اللي موجودة في الموقع وكمان ممكن أجرب الـStandalone Tours زي رحلة ملعب السانتياجو برنابيو ورحلة مونتسيررات خاصةً إن أسعارهم مناسبة جدا.

دي بعض الصور للأماكن اللي زورناها

قصر الحمراء.jpg

قصر الحمراء - إشبيلية

كاتدرائية طليطلة.jpg

كاتدرائية طليطلة

القصر الملكي مدريد.jpg

القصر الملكي - مدريد

حي إل كول اليهودي القديم.jpg

الحي اليهودي القديم برشلونة
 
أعلى