مرحبا انا لبناني دانماركي و عندي رغبة بزيارة...

• بادئ الموضوع بادئ الموضوع Peter Adam
  • تاريخ البدء تاريخ البدء
لما تنزل مصر عرفني اوديك الهرم على حسابي وتركب خيل ونزور القلعة وشارع المعز وهرم سقارة وناكل فول وطعميه كل دا على حسابى كرامة اني اسمع اللهجة اللبنانيه تنور فى اى وقت

مرحبا بيك في تونس و كا ما خلوكش ندخل كلمني نجي ندخلك انا

ابعد عن مصر ..يكون احسن ليك احنا فيها وعلي اخرنا منها

مصر الاولى على لائحة السفر تبعي
ما راح الغيها الا ازا صار منع سفر من عندنا بالدنمارك غير هيك ما في شي راح يخليني ما زورها لو شو ما كان
صارلي زمان حابب شوف معالمها
Mohamed Helmy Bibo

يبقى اول زياره لمصر لازم تبقى القاهره علشان نشوف الاهرامات و المتحف المصري و مجمع الاديان و حاجات كتير جدا و لو حابب ممكن اعملك برنامج مليان و ارشحلك فنادق للاقامه

بما انها اول زيارة لازم تكون بالقاهرة بنصحك تروح الاهرامات والقرية الفرعونية والمتحف المصري وخان الخليلي ومول مصر ودريم بارك وما تنسى السهرة بالليل ببياخرة نايل مكسيم انا نزلت باوتيل سوفيتيل وبنصحك فيه اذا باسبورك لبناني لازم فيزا من السفارة المصرية ببيروت بالنسية للاحانب ما بعرف

متجيش مصر هتتسرق وهيتعمل عليك احله مصلحه من الدخليه في المطار

مصر . مرسى علم اسوان الاقصر شرم الشيخ الغردقه القاهره دهب

و نيجي بعد كده نقول مصر مفيهاش سياحه ليه !! مهو اكيد بسبب الكومنتس و العقليات العجيبه السلبيه اللي فوق دي
الراجل جاي سياحه مش مطلوب منه يعرف وضع البلد او حضرتك ظروفك عامله ازاي !

Steven Gerrard Bergkamp
Moutaz Mohamed
Sara Hassan
الأشكال الضالة زادت و الجروب محتاج تطهير

لو نزلت مصر كلمني وممكن اوديك الاماكن اللي انت عاوزها وياريت تستخدم الجواز الدنماركي

لو جيتي المغرب وتريد إيجار فيلا أو سيارة المرجو الإتصال بوكالتنا أجياد مراكش 212659124144+ نتوفر على مجموعه من الفلل التي تبتدئ من غرفتين إلى ثمانية غرف...
وأيضا يوجد لدينا قصور تتكون من ٩ غرف الى ١٩ غرفه...

أعلى