حد راح اذربيجان قبل كده ؟ ممكن لو حد راح...

• بادئ الموضوع بادئ الموضوع Mohamed Sayed
  • تاريخ البدء تاريخ البدء
M

Mohamed Sayed

:: مسافر ::
حد راح اذربيجان قبل كده ؟

ممكن لو حد راح يحكي تجربته والتاشيرة نظامها ايه لو مسافر من مصر والاسعار هناك في الفنادق وكده ... وشكرا ليكم مقدما

محدش بيجيب سيره اذربيجان وارمينيا مش عارف ليه
انا روحت جورجيا جارتهم بالفيزا الاماراتيه

اذربيجان بلد نضيفه جدا بيقولو عليها دبي اوروبا
باكو بلد صغيره كبيرها 4 ايام عندهم بوليفارد كبير جدا علي البحر والتمشية عليه تحفه وفي اخره ميدان كبير فيه علم بيقولو انه اعلي علم في اوروبا قريب منه المدينه القديمه ودي منطقه جميله للتصوير فيها قلعه تاريخيه
شعار البلد الفاير تاورز ودي 3 ابراج علي شكل لهب وعليهم اضواء تحفه بتتغير كل شويه
في شارع قريب من المدينه القديمه لغاية وسط البلد مليان كافيهات ومطاعم واكلهم اكثر من رائع
اشهر مول اسمه بورتو باكو مول
في مبني جميل تقريبا قاعة موتمرات تصميمه مميز لمهندسه عراقيه مشهوره والتصوير عنده جميل وفي يافطه i love baku جنبه
علي بعد نص ساعه في منطقه اسمها جبل النار وده جبل علي طول مولع نار من سنين
مشهور عندهم رياضة البولو اللي هي زي كرة للقدم بس اللاعيبه راكبه خيول ودي تجربه متتفوتش
كمان قريب من البولو منطقه اثريه فيها مجموعة مباني قديمه
لما سافرت كنت في جروب فمعنديش فكره التنقلات بتكون ازاي خارج المدينه بس داخل باكو التمشيه جميله والتاكسيات رخيصه
رحلة سعيده

انا روحت باكو وروحت جانجا .. جانجا جميلة جدا طبيعة جبلية ممتازة روح مش هاتندم

التاشيره بيكون تدخل موقع السفاره عالنت في ملف بشركات سياحه باذربيجان معتمده بتخاطبهم .. بيطلعولك فيزا فخلال 4 ايام او 7

Anyone who wants to come Baku Azerbaijan fell free to contacting me I can provide you with Transfer services and any kind of help. Seymur +994502451963

حد راح اذربيجان قبل كده ؟

ممكن لو حد راح يحكي تجربته والتاشيرة نظامها ايه لو مسافر من مصر والاسعار هناك في الفنادق وكده ... وشكرا ليكم مقدما
السلام عليكم أذربيجان باد جميل ومنشات تأشيرة الفيزا للخليج مسموح من دون فيزا بس اي مواطن من بلد عربي اخر لازم فيزا عن طريق السفاره او لازم من أذربيجان حدا بعملك دعوه يعني دعوه استقبال او أزا في سفارته في دبي او السعوديه ممكن تحصل عالفيزا بس أزا اول مره ممكن السفاره ما تعطيك ع كل الأحوال انا موجود في قرغستان اي خدمه تكرم لأنهم كل دول الاتحاد السوفيتي سابقا نفس النظام لأي خدمه تواصل عالوتس اب 00996555447677

السلام عليكم
اتمني لكم التوفيق والنجاح
والله يسر امركم
تقبلوا تحياتي

اسلام علايكم.اسمي سيمور ابو ابراحيم.انا سائق و مرشد فئ اذربيجان ,باكؤ.هذا ارقم ٠٠٩٩٤٥٠٢٣٥١٩٦٣.موخد وتسب.

اسلام علايكم.اسمي سيمور ابو ابراحيم.انا سائق و مرشد فئ اذربيجان ,باكؤ.هذا ارقم 994502451963+.موخد وتسب

سمعت عليها بلد حلو و طلب الفيزا يتم عن طريق الموقع 20 دولار للحصول على الفيزا في 3 ايام و 50 دولار للحصول عليها في نفس اليوم

عزيزي انا مرشد سياحي ف اذريبيجان و اقدر افيدك بالمعلومات هذا رقم تلفوني واتس اب 994515868128+

أعلى