جمال وصفاء المياه في مرسي مطروح ❤️❤️ انا عندي...

• بادئ الموضوع بادئ الموضوع Sara Ibrahim Ragab
  • تاريخ البدء تاريخ البدء
S

Sara Ibrahim Ragab

:: مسافر ::
جمال وصفاء المياه في مرسي مطروح ❤️❤️
انا عندي سؤال بس انا فاضلي يومين بس في مطروح ومتحركتش من المكان اللي انا فيه هو فندق البوسيت وليه الشاطيء الخاص بتاعه هل في مكان غير الشؤاطي العامه تكون حلوه اقدر اروحها ؟؟

ممكن من فضلك اعرف الليلة بكام في فندق البوسيت و نوع الاقامة يعني فطار بس ولا فطار و عشا

رومل وعجيبه والابيض وكليوبترا وشط الغرام .......

روحى الأبيض القوات المسلحة ولما تدخلى الشاطئ اقعدى فى أقصى الشمال يجنن

عجيبة ، حمامات كليوباترا امام الاوتيل بتاعك ، روميل ، الأوبيض ، شاطىء الغرام امام الاوتيل برده

نصيحة بلاش المكان اللي حضرتك فيه جميل بلاش الشواطئ التانية اما التمشية فقط فا ممكن سوق ليبيا او شارع الاسكندرية فقط

الشواطئ العامة يقصدها عوام الناس ،زحمة جدا لا تطاق لدرجة ان الأكسجين خلص من الهوا بالرغم انك قدام البحر ،ممكن بس تروح زيارة سريعه لعجيبة و حمام كليوباترا وخلاص كده قضي وقتك في البوسيت

لا وبالإضافة لكده يا استاذ محمد وده من واقع تجربة شخصية منتهى قلة الأدب وعدم الذوق ومفيش اخلاق وخناقات وبلطجة وناس نازلة البحر بحاجات غريبة مفيش روح قاعدة الشاطئ بتاعت زمان برغم أني كنت قاعد في قرية يعني معقولة بس الناس زبالة بصراحة ماتعرفش تقعد وطول الوقت عينك على اولادك وبَنَاتِك وأطفالك مفيش متعه نهائي فأنا رأي المكان اللي فيه الاستاذة ده احسن حاجة وماتروحش اي مكان تاني ء

أعلى