يا جماعه لو انا رايحه الصين طيران الإمارات وفي...

• بادئ الموضوع بادئ الموضوع Maha Medhat
  • تاريخ البدء تاريخ البدء
M

Maha Medhat

:: مسافر ::
يا جماعه لو انا رايحه الصين طيران الإمارات وفي ترانزيت 10 ساعات هعرف ادخل دبي ولا ايه

في فيزا في المطار اسمها فيزا ترانزيت بتدفعي عليها رسوم و بتدخلي عادي لو مش عاوزة تدفعي بتقضي الوقت في المطار

مش هتلحقى تعملى حاجة فى ال 10 ساعات وكمان الايام العادية المولات بتقفل الساعة 10 بليل والويك اند 12

لو الرحلتين على هتاخدي voucher وجبه وبعدين ال10 ساعت دول هيصفصفوا على 7 عشان البوردينج

الفيزة الترنزيت خلاص اتلغت من داخل مطار دبي..لازم تقدم عليها من خلال شركة سياحه ..واعتقد انها غالية جدآ..عشر ساعات في مطار دبي متعه.وهتخلص بسرعه

اصلا انتي عقبال ماتطلعي من المطار و تروحي جميرا او مارينا او دبي مول هيكون الوقت عدى بسرعه و هتكوني مستعجله مش هتعرفي تستمتعي
خليكي مقضياها في المطار احسن الفلوس اللي كنتي هتصرفيها في الفيزا و المواصلات اعملي بيهم شوبنج في السوق الحره

اصلا مش هاتلحقى تلفى فى مطار دبى من كبره وهاتنبسطى اوووى جوا المطار

For more details just visit emirates.com

انا لسا راجع من الصين من اسبوع لو عاوزه اماكن انا روحتها وزرتها هناك قوليلى

Shokrn l kol El nas El radet I appreciate it ... w Shokrn brdo lel nas Eli hryani msgs wi follow w add request! ! No comment bgd

سبحان الله انا لسه منزل نفس السؤال فى نفس الجروب من يومين وعن الصين برضه وترانزيت دبى برضه مافيش غير 4 او 5 ردوا عليا هههههههههههههه احنا شعب عجيب سبحان الله ربنا يكون فى عونك يابنتى من الاد اللى هيجيلك والرسايل وحب المساعدة اللى هيتفرض عليكى

معلش انتى عايشة ف مصر لازم تستحملى وتعملى نفسك مش شايفة

أعلى