M
Merhan Ghaly
:: مسافر ::
تحذير من التعامل مع شركة تريبتانزا للسياحة Triptanza..اسوء خدمة عملاء و عدم معرفة الإجراءات مما
تسسب فى تعطيل الاوراق و ترتب عليه تكرار المشاوير بسبب تأخر الشركة فى تقديم الاوراق للسفارة.الفيزا طلعت قبل ميعاد السفر بيومين
و الحمد الله ، تلقيت تليفون قبل ميعاد السفر ب24 ساعة من الشركة يخبرنى بان الرحلة اصبحت 3 ايام و ليس 4 لان الطائرة تشارتر و تم تغيير الميعاد لما اعترضت الموظف قالى حرفيا لو مش عاجبك ممكن تاخدى فلوسك و كل دة قبل السفر ب٢٤ ساعة. و قلنا خلاص هنطلع الرحلة ٣ ايام مش مهم اليوم إلى ضاع و عندما ذهبنا للمكتب لاستلام الباسبورات تم اخبارنا أن الرحلة تم الغاءها بالكامل قبل السفر بساعات مع عدم توفير اى بديل و بكل استهتار يقولنا الموظف مفيش مشكلة ممكن تطلعوا الرحلة الاسبوع الى جاى بدون علم أن دة محتاج ترتيبات مسبقة و اجازات من العمل و الفيزا ال صلاحيتها هتكون انتهت اصلا و الموظف بيتكلم بطريقة غير لائقة اطلاقا و قالى حرفيا حضرتك خدى نمرة صاحب الشركة و اتفهمى معاه. بعد صعوبة الوصول للاستاذ شادى صاحب الشركة من تليفونات و رسائل نصية لم يرد على المكالمة و رد اخد اليوم برسالة بوعد أنه هيتم التعويض و الوصول لحل يرضينا فى هذه الرحلة أو رحلة اخرى و بعد إرساله اكتر من مرة و محاولة الاتصال به لمدة ٣ ايام متتالية لم يتم الرد علينا حتى الآن من ٣ اسابيع. و هذا يدل على عدم المهنية و عدم احترام العملاء إن لم يمكن بالتعويض ف على الأقل بالاعتذار
تسسب فى تعطيل الاوراق و ترتب عليه تكرار المشاوير بسبب تأخر الشركة فى تقديم الاوراق للسفارة.الفيزا طلعت قبل ميعاد السفر بيومين
و الحمد الله ، تلقيت تليفون قبل ميعاد السفر ب24 ساعة من الشركة يخبرنى بان الرحلة اصبحت 3 ايام و ليس 4 لان الطائرة تشارتر و تم تغيير الميعاد لما اعترضت الموظف قالى حرفيا لو مش عاجبك ممكن تاخدى فلوسك و كل دة قبل السفر ب٢٤ ساعة. و قلنا خلاص هنطلع الرحلة ٣ ايام مش مهم اليوم إلى ضاع و عندما ذهبنا للمكتب لاستلام الباسبورات تم اخبارنا أن الرحلة تم الغاءها بالكامل قبل السفر بساعات مع عدم توفير اى بديل و بكل استهتار يقولنا الموظف مفيش مشكلة ممكن تطلعوا الرحلة الاسبوع الى جاى بدون علم أن دة محتاج ترتيبات مسبقة و اجازات من العمل و الفيزا ال صلاحيتها هتكون انتهت اصلا و الموظف بيتكلم بطريقة غير لائقة اطلاقا و قالى حرفيا حضرتك خدى نمرة صاحب الشركة و اتفهمى معاه. بعد صعوبة الوصول للاستاذ شادى صاحب الشركة من تليفونات و رسائل نصية لم يرد على المكالمة و رد اخد اليوم برسالة بوعد أنه هيتم التعويض و الوصول لحل يرضينا فى هذه الرحلة أو رحلة اخرى و بعد إرساله اكتر من مرة و محاولة الاتصال به لمدة ٣ ايام متتالية لم يتم الرد علينا حتى الآن من ٣ اسابيع. و هذا يدل على عدم المهنية و عدم احترام العملاء إن لم يمكن بالتعويض ف على الأقل بالاعتذار